[VIDEO] “Beginilah Hati Seorang Ibu Walau Diberi Lagi 100 Tahun” – Amanat Terakhir Zarina Zainuddin Buat Anak

Ramai yang sudah mengetahui, Zarina Zainuddin mempunyai anak kembar istimewa Azal dan Azil yang menghidap penyakit Autism. Namun Azal sedikit bertuah kerana boleh bercakap, sedangkan Azil tidak boleh berbicara sejak dari kecil lagi..

Kedua-dua anak bujang autistiknya itu kekadang akan bertindak di luar jangkaan dengan “tantrum-tantrum” yang berbeza setiap hari termasuk memecahkan peti televisyen, menendang pintu dan pernah juga menumbuk mata pembantu rumah Zarina sehingga lebam.

Namun, Zarina tetap menyayangi kedua anaknya sepenuh hatinya.Baru-baru ini satu video telah dimuatnaik di laman Instagram Zarina dan mendapat perhatian netizen.

VIDEO : 

#Repost @ebitlew (@get_repost) ・・・ Sebaknya ya Allah..dengarlah beginilah hati seorang ibu walau diberi lagi 100 tahun..sejuta tahun..mereka ingin bersama anak mereka..mereka fikir tentang anak mereka..inilah sifat Ar Rahman Ar Rahim Allah beri rasa cinta seorang ibu buat anaknya..ingat masa tu semua menangis dalam dewan tak tahan rasa sedih..semoga Allah panjangkan umur dan berkati rezeki @zarinazainuddin_ sekeluarga dan semua ibu diluar sana yang sangat kuat dan tabah yang diuji Allah-ebitlew @tvalhijrah114 @fadzli_aziz #selasa730mlmDan10malam #abitwithebit #alfatehJunior #tvalhijrah #episod2 #www.keluargasunnah.com Silalah menonton siaran ulangannya sekarang. 10mlm.

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Video yang pada mulanya dipos oleh Ustaz Ebit Lew dan kemudiannya dipos kembali di laman Instagram Zarina mendapat berbagai respon dari netizen.

suka tgok akak mendidik anak anak…

Subhanallah…kasih seorang ibu

Menitis airmata akak…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Sumber : IG ZarinaZainuddin


Apa Kata Anda?