“Pandai Yusoff borak dgn mama yer..” – Datin Shahida berkongsi makan bersama keluarga.

Yusoff al-Qardawi merupakan nama anak lelaki Datuk Seri Aliff Syukri dan isterinya, Datin seri Nur Shahida Mohd Rashid yang semakin membesar dan sering menjadi perhatian netizen. Nama anak beliau diinspirasikan dari nama seorang cendekiawan Islam dari Mesir yang terkenal iaitu Prof. Dr. Syeikh Yusuf Abdullah al-Qaradawi.

Terbaru, Yusoff dibawa bersama Datin dalam mengerjakan umrah bersama keluarga tersayang. Kelihatan seperti Yusoff tenang dan sentiasa comel lagi lagi apabila Datin bercakap dengannya. Min rimbabara doakan Yusoff membesar menjadi anak yang soleh dan berbakti pada agama, bangsa dan masyarakat.

Sebelum subuh,yusoff dan mama bersesak2 ke Multazam. Doa mama di Multazam antara tempat makbul nya doa……Doa yusoff jadi anak yg soleh,yg baik akhlak dan budi…yg berjaya di dunia dan akhirat,yg akan doakan mama dan abah dia setiap solatnya…yg akan memandikan serta menguruskan jenazah mama dan abahnya..Semua kawan2 ig yusoff yg kirim doa pun dah mama sampaikan

dulu2 mama pertama kali mama datang sini 10 tahun lepas mama naik bukit kat belakang tu dengan abah @aliffsyukriterlajaklaris …Jabal Rahmah…tempat pertemuan Adam dan Hawa……sekarang x larat naik dah…tapi doa mama tetap sama….Mama doa diberi kebahagiaan dunia dan akhirat,anak2 yg soleh dan solehah,jauh dari hasad dengki manusia dan keluarga kita jadi keluarga sakinah,mawaddah dan warahmah..

nenek arab ni minat yusoff tau…asyik kiss2 yusoff je.

Kapsyen pada video yang dimuatnaik dalam laman instagram Yusoffalqardawi berbunyi :

orang semua makan sedap2…tapi saya punya makanan lagi sedap tau kan mama

VIDEO :

“Pandai Yusoff borak dgn mama yer..” – Datin Shahida berkongsi makan bersama keluarga.

“Pandai Yusoff borak dgn mama yer..” – Datin Shahida berkongsi makan bersama keluarga.

Posted by Negaraku Viral on Friday, November 16, 2018

 

Comel je Yusoff senyum senyum, sekejap je sudah besar kan. Jom lihat juga apa kata netizen dalam petikan komen instagram Yusoffalqardawi :

Pandai yusoff borak dgn mama yer . Semoga jd anak yg soleh yer syg

Superb comey @yusoffalqardawi ni. Tak sabar nak tunggu baby acik ni. Dah 37w ni. Lambanya rasa. Moga ada la iras2 yusoff

Ya Allah.. Comel nyaaaaa.. Subhanallahhhh..

Comel sgt2 baiknyaaa yusoff tak meragam sayang nii.Cute nya yusoff… Pndai nya borak ea ngan atok… Allah…comelnye yusoff nie..terpikat dh

Yusoff doakan auntie semoga murah rezeki ya dan mendapat rezeki yang melimpah limpah

Datin shahida doakan saya dan fmily dpt jejakkan kaki ke mekah jgk thn dpn….umrah di bln puasa….aminnnn

Tak puas tengok muka comel n cerdik yusoffalqardawi

Datin n yusof doa kan saya sèkeluarga selamat dunia dan akhirat ya datin amin

Cerdiknye kamu…smga kamu menjd ank y soleh…doakn unty tau smga diprmudhkn ursn berslin dan ank anty mnjd ank y soleh

Comelnya yusof… Moga dipermudahkan urusan n ibadah datin di sana..amin..doakan sy…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Sumber : IG yusoffalqardawi via RimbaBara


Apa Kata Anda?