Berkali-Kali Repeat Tengok Video Ni…”- Abby Sakat Marissa Tentang ‘Baby Baru’ Bikin Netizen Terhibur!

Alahai cantiknya anak dara Abby Abadi ini, terdahulu Marissa Dania yang merupakan anak kedua hasil daripada perkahwinan Norman Hakim dan juga Abby Abadi ini telah menjadi topik hangat apabila tersebar fotonya yang sangat cantik dan dipuji bak bidadari!

Apapun, kini keluarga Norman dan Abby menjadi perhatian ramai apatah lagi setelah hubungan baik antara dua selebriti ini menjadi akrab walaupun dahulunya mempunyai konflik rumahtangga.

Keluarga bahagia!

Anak kedua kesayangan Norman! 

Anak-anak perempuan Norman dan Abby! Marrisa Dania dan Maria Danisha.

Terbaru, berita Abby sudah mempunyai anak angkat lelaki yang diambil semalam dan ia mendapat pujian malah netizen turut tumpang gembira dengan keputusan Abby yang dikongsi menerusi laman sosial Instagram. Kini pula, Abby memuat naik video telatah beliau bersama Marissa, anak keduanya itu seolah tidak mengetahui keputusan ibunya untuk mengambil anak angkat dan Abby berlakon itu sebenarnya anak yang dilahirkan olehnya sendiri.

Marissa yang kelihatan tertanya membuatkan netizen tertawa dengan telatah comelnya bersama Abby dan rata-rata turut terhibur melihat gurauan anak-beranak ini.

“Kak Yanya @marissadania. Nak ke Melaka singgah jumpa Dania jap, terkejut dia kita ada Baby. Kita kata Mama kan baru keluar hospital, bersalinlah tu…dia tak caya.”

 

Hahaha cute menyakat Dania

Kesayangan baru ❤️#MuhammadDaiyanFayyadh ???? . Selepas mandi pagi tadi… mandi pastu minum susu, pastu tidur semula. Maklumlah boss kecik, hidup takde masalah lagi, tidur jelah kerja hehe ???? . Terima Abah @jaiezzany tolong mandikan Daiyan. Nanti Abah dah tua, dah tak berdaya, Daiyan mandikan pulak ye . Doakan Daiyan jadi anak baik2 ye kawan2 Mama ????

A post shared by Mencari redha ALLAH (@abby_abadi112) on

VIDEO:

sumber: IGabby / Islamik Info


Apa Kata Anda?