Fasha Sandha dan Aidil pergi ke tempat pertama mereka dating, bersemut habis

Sejak bertunang nampaknya hubungan Pelakon Wanita terkenal Fasha Sandha dan Aktor Aidil Aziz makin serasi dan keramahan mereka makin mesra dan moga mereka dapat menyemaikan hubungan mereka dengan perkahwinan.Pertunangan mereka dilangsungkan bulan Nov 2018 yang lalu dan diterima baik dari keluarga Aidil.Walaupun pasangan artis ini agak sibuk dengan tugas masing-masing mereka masih dapat berjumpa dan meluangkan masa bersama seperti yang Fasha hantar dalam Instagramnya dimana mereka sempat makan bersama disatu restauran yang menjadi tempat pertama mereka dating dulu.

pasangan serasi

Di restaurant inilah mereka mula dating dan mengenali antara satu sama lain.Fasha Sandha memuat kata kata dalam kapsyennya yang agak bersemut…

Takyah nak order banyak sangat.. sapa nak makan? 😊😀 ni la tempat pertama kali kami dating.. date apa? Tanya pakngah….dia berpeluh teruk masa tu 👻

VIDEO :

Fasha Sandha sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama usahawan, Rizal Ashram Ramli pada 27 April 2012 sebelum bercerai pada 20 Januari 2016. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu, Putra Rayfal berusia 5 tahun dan Putri Raysha Jemyma, 4.

“Pak Ngah (panggilan manja) telah melamar saya pada 21 Jun lalu dan saya mengambil masa beberapa bulan untuk memikirkan tentang perkara ini. Saya sebenarnya khuatir dan dilema untuk menerima pada mulanya. Namun saya lihat kualiti yang ada pada Aidil.

Yang penting Aidil dapat terima anak-anak Fasha

“Dia juga cukup akrab dengan kedua anak saya dari sejak awal saya perkenalkan kepada mereka lagi. Saya tertarik kerana Aidil meletak usaha dan inisiatif untuk mendekati anak-anak saya dengan meluangkan masa, dan bijak mengambil hati mereka berdua. Malah Aidil juga pandai menghormati kedua ibu bapa dan keluarga saya,” tambah Fasha lagi.

Fasha yang mula mengenali Aidil atau nama sebenarnya Mohd Aidil Abdul Aziz, 31, akhir tahun lalu selepas mereka terbabit sama dalam satu penggambaran sitkom. Sejak itu, pasangan ini mula akrab dan akhirnya tampil tanpa menafikan sebagai pasangan kekasih sekitar pertengahan tahun ini.

Semoga pasangan ini dapat memahami antara satu sama lain dan membina hidup bahagia hingga ke Jannah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Berita Steady

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @BeritaSteady

Sumber : IG FashaSandha via Newsviral


Apa Kata Anda?