Tunang muatnaik foto brsama Remy Ishak.. lama tak nampak gambar mereka brsama

Nama pelakon berbadan sasa iaitu Remy Ishak sedang mencanak naik setelah lakonannya dalam drama Lelaki Kiriman Tuhan dan Pujaan Hati Kanda bersama Mira Filzah menjadi popular.

Lakonannya dalam dua drama itu kini telah mencetuskan fenomena dan terus menaikkan lagi namanya.

Untuk yang dah lupa, Remy Ishak ni sebenarnya dah bertunang dan lama tak dengar cerita tentang tunang Remy Ishak itu. Tunangnya bernama Ezza Yusof. Pasangan ini bertunang pada bulan Mei tahun 2017.

Akan tetapi, banyak mulut yang bercerita tentang kisah pertunangan mereka ini, malah ada yang etrtanya-tanya apakah status mereka kerana jarang mereka berdua muatnaik foto bersama di laman IG atau dilihat bersama-sama di mana mana majlis.

Namun, di laman Ig milik tunangnya itu, Ezza Yusof yang merupakan seorang ahli perniagaan dari Pahang, akhirnya telah memuatnaik foto terkini bersama Remy Ishak.

Setelah lama tak nampak bersama, akhirnya ada juga foto mereka bersama.

Ini fotonya:

Kali terakhir mereka dilihat bersama di dalam sebuah foto adalah pada pertengahan tahun 2018.

Ini merupakan foto pertama mereka berdua untuk tahun 2019. Foto ini sekaligus menjawab pertanyaan banyak follower Remy Ishak yang nak tahu tentang status pertunangannya.

Diruangan komen, ramai yang mendoakan agar mereka berdua ini agar cepat naik pelamin dan disatukan.

Sebelum ini pada tahun 2018, Remy memang ada menyatakan dia tak mahu terbuka tentang kisah peribadinya.

Ini komen Remy tahun lalu: (via Astro Gempak)

“Ya, saya masih tunangan orang! Sehingga kini kami masih belum ada tarikh untuk berkahwin, tidak pasti tahun depan atau bila.

“Tengoklah, kalau setahun belum rasa okey, saya akan panjangkan lagi tempohnya.

“Pertunangan ini satu tempoh untuk pasangan mengenali satu sama lain dengan lebih dekat, jadi mesti ada cabaran masing-masing,”

“Saya tidak mahu terlalu terbuka bercerita tentang kisah peribadi kerana risau tak jadi.

“Lagipun, saya belum bersedia berkongsi sebab hubungan ini tidak sampai ke tahap yang sepatutnya (berkahwin).

“Kalau boleh biarlah saya seorang sahaja yang jadi selebriti. Saya tak suka mendedahkan banyak sangat kisah pasangan saya sebab nanti dia perlu berdepan banyak perkara,”

Apapun semoga Remy Ishak dan Ezza Yusof cepat bernikah, moga segalanya dipermudahkan.

Terdahulu… Masih Dalam Proses Memperbaiki Diri, Remy Ishak Kahwin Tahun 2020?

Rasa-rasanya kalau Remy kahwin tahun 2020, ramai yang ‘happy’ atau makan hati?

Teraju utama filem Pulang, Remy Ishak mengakui masih dalam proses memperbaiki diri sebelum melangkah ke alam rumah tangga.

Remy berkata, dia bukanlah seorang lelaki yang terlalu sempurna dan masih berusaha menjadi yang terbaik sebelum melengkapkan diri sepenuhnya sebagai peneraju rumah tangga.

Remy dan Ezza ketika majis pertunangan mereka tahun lepas

“Saya dan tunang, Ezza Yusof, masih belum bersedia untuk mendirikan rumah tangga walaupun sudah setahun mengikat tali pertunangan.

“Pada tahap sekarang kami masih dalam proses mengenali dan mempelajari tentang diri masing-masing dan mengambil tempoh bertunang ini untuk betul-betul memahami pasangan,” katanya.

Remy dan Ezza…Komitmen kerja membantutkan pasangan ini untuk berkahwin dalam masa terdekat

Tambah Remy, komitmen kerja juga menjadi alasan untuk dirinya dan Ezza menangguhkan dulu perancangan untuk berkahwin.

Ketika ditanya adakah 2019 atau 2020 bakal manjadi penutup tirai kepada zaman bujangnya, Remy berkata, hari bahagia tersebut pasti akan tiba.

“Jujur saya katakan, sehingga 2019 kerja saya back to back. Alhamdulillah, rezeki buat saya dan permulaan yang baik untuk 2018 ini.

“Kalau ramai yang meneka saya akan kahwin pada tahun 2020, doakanlah yang baik-baik. Buat masa ini kita ikut flow. Lagipun perancangan asal bertunang selama dua tahun,” ujarnya yang mengikat tali pertunangan pada Mei tahun lalu.

Remy ditemui Rojak Daily Kaw! ketika majlis pelancaran muzik video Jutaan Purnama bersama penyanyi Alyah di Keriang Hill, Kedah, baru-baru ini.

Dalam perkembangan lain, Remy berkata, dia kini giat mempromosikan filem terbaharu lakonannya bersama Puteri Aishah iaitu Pulang yang sedang ditayangkan di pawagam bermula 26 Julai lalu.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Sumber: layansudah


Apa Kata Anda?