Genap dua tahun, Arif Jiwa sambut ‘birthday’ di rumah anak yatim

Ulang tahun kedua Arif Jiwa diraikan seluruh ahli keluarga Tya dan Asyraf.

Bakal menyambut kehadiran cahaya mata keduanya sekitar Mei depan, pelakon yang juga menantu Datuk Seri Siti Nurhaliza, Tya Ariffin baru sahaja meraikan ulang tahun putera sulungnya, Arif Jiwa yang kini berusia dua tahun.

Tampil sedikit berbeza tahun ini, ulang tahun Arif bertemakan Mickey & Minnie Mouse itu diadakan di Rumah Anak Yatim Titian Kasihyang dimeriahkan lagi dengan kehadiran kedua-dua belah keluarga Tya dan Asyraf.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdullillah..Semoga Allah SWT terus berikan keberkatan buat kita semua ,khususnya keluarga besar kita bersama..Tq Datin Seri Kak @teezac for the lovely pictures 😍 😘 😍 .. .. .. #Repost Alhamdulillah we shared Arif special day with anak-anak yatim at Rumah Anak Yatim Titian Kaseh..Happy Birthday pipi pao..may you always receive the blessings of AllahSWT.Love u loads🎂🎈🎁🎉❤️❤️❤️ @arifjiwaasyraf @asyrafkhalid @tyaarifinnw @rayyanjk @ctdk @adib_khalid @ia_madame @tyrakmrzmn @imeiliyaherina @komariahmahmud @fitriarifinfw @alfiealfandy #arifjiwaasyraf #turnstwo #310319 #rumahtitiankasih #birthdaycelebration #mickeymouse #loveofmylife #blessedlife

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

Tya menerusi Instagram miliknya menzahirkan rasa syukur dengan nikmat bahagia yang dilaluinya sejak hari pertama bergelar ibu kepada putera comelnya itu.

Bertemakan Mickey & Minnie Mouse, Arif Jiwa menyambut hari jadinya di Rumah Anak Yatim Titian Kasih.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Terimakasih Jiwaku, kamu sudah mengisi hari menjadi warna, merubah duka menjadi suka, membuat lara menjadi tawa. Terimakasih Jiwaku, kamu sudah banyak mengajar Ibu, mengajar arti sabar, memahami gerak gerikmu, menjadikan sebuah pengalaman sangat berharga. Terimakasih Jiwaku, kamu sudah tumbuh menjadi anak yang sangat Ibu dan Ayah sayangi, cintai dan kasihi. Doa ibu, semoga dengan hadirmu di dunia, bisa merubah apapun menjadi lebih baik. menjadi anak yang sholeh, bisa membawa orangtuamu ke syurga, Amin Ya rabbal allamin. Selamat Ulang Tahun yang ke-2 Belahan Jiwaku, Arif Jiwa @arifjiwaasyraf 💕 @jiwakukids Dari Ibumu yang selalu dan akan selalu ada disampingmu.

A post shared by Tya Arifin (@tyaarifinnw) on

“Terima kasih Jiwaku, kamu sudah mengisi hari menjadi warna, merubah duka menjadi suka, membuat lara menjadi tawa.

“Terima kasih Jiwaku, kamu sudah banyak mengajar ibu, mengajar erti sabar, memahami gerak gerikmu, menjadikan sebuah pengalaman sangat berharga.

“Terima kasih Jiwaku, kamu sudah tumbuh menjadi anak yang sangat ibu dan ayah sayangi, cintai dan kasihi. Doa ibu, semoga dengan hadirmu di dunia, bisa merubah apa pun menjadi lebih baik, menjadi anak yang soleh, bisa membawa orang tuamu ke syurga, amin ya rabbal allamin,” titipan doa Tya buat permata hatinya.

Pelakon kelahiran Palembang, Indonesia itu mendirikan rumah tangga dengan anak ketiga Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa, Asyraf Khalid pada 1 November 2015 dan dikurniakan cahaya mata sulung pada 31 Mac 2017.- MHE TV

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*