“Jangan Benci Cintaku”..Apa Kesudahannya …Jahat Kan Husna”

Husna ni dah melampau sangat la! Dia ingat Fika apa? Mainan ke nak tendang macam tu. Saksikan


VIDEO:

apa pendapat KOrang? Klu husna ni btl2 wujud mmg dia jenis pompuan tak malu..dh lh fia yg jd perampas…dia lak yg emo lbh yg sakit ati laki bini berbaik…dia lak yg jd gangster nk serang bini org tu…ehh mmg btl ni semua slh kau shah..eh nasib fika trm kau sbb ank tu lh bebal btl shah ni..dh tau dh perangai husna mcm tu tp yg msh bg harapan kt husna tu knp…nasibbbbb skrip weii …klu kt realiti tak layak lh shah ni kne bg peluang



Pelbagai KOmen Netizen

“Giler lh husna ni,msuk hspital sakit jiwa lg bgus..”


“Ergh . klau ye pon tkyh la smpai pijak perut org tu . tkdk hati perut lgsong . takgunaa,Eh gi berambus jak “


“sape yg perangai cam husna ni sila angkat tgn..nk bg ???? kt muka..”


“Ni semua shah pnya psal????..pndai sngt tabur janji..perempuan ni bleh jdi gila tau krn janji”


Ok la ..sama sama kita saksikan kesudahan nya malam nanti.Selamat menonton ya.

Sumber IG tonton / videoviral.co


Apa Kata Anda?