“Jangan Cepat Perasan” Isteri Adam Corrie Titip Pesan Buat Wanita, Jangan Mudah Jatuh Hati.

Sedangkan lidah lagikan terg!git, inikan pula hubungan suami isteri. Sebarang masaIah dan salah faham yang dihadapi hendaklah diselesaikan dengan cara yang baik. Pendek kata komun!kasi adalah kunci utama kebahagiaan rumahtangga. Janganlah pula pasangan cuba lari dari masalah dengan mencari keseronokan di luar rumah.

Seperti perkongsian berguna daripada isteri pelakon Adam Corrie Lee ini, dia menasihatkan wanita agar tidak mudah jat0h hati apabila dius!k lelaki. Lebih-lebih lagi apabila mengetahui si lelaki sudah berpunya. Kepada lelaki pula, jangan sesuka hati test market kerana hati wanita sangat mudah tersent0h dengan pujian.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pagi tadi Bidadari saya @puan_fazi_fuad tulis di ig dia. Dia kata ; “Percaya atau tidak , . Wanita akan cepat perasan apabila ada seorang lelaki suka mengusiknya. . Wanita akan menyangka lelaki itu suka padanya.. . Padahal lelaki tersebut hanya mengusik sahaja. Itu mmg fitrah lelaki suka melihat wanita. Sbb itu kat akhirat , lelaki yg baik akan dpt bidadari. Manakala wanita akan dpt emas iaitu perkara bersifat kebendàan. . Jadi kita sebagai wanita jgn cepat perasan, apabila ada org lelaki senyum, cakap manja-manja dgn kita…. jgn cepat jatuh hati… tambah-tambah kalau lelaki tersebut sudah dimiliki. . Dan kpd lelaki, jgn main-mainkan wanita jika tiada niat yg betul. Jangan cuba suka suka nak test market. . Hati perempuan ni lembut dan cepat rapuh jika tersalah sentuh dan rempuh. . Dan hati wanita ini jika sudah terjatuh cinta, dia nekad untuk memiliki hati lelaki tersebut walaupun sudah berpunya. . . pesanan utk semua tak kisah lah lelaki atau perempuan. Terutama khas adik-adik, anak-anak perempuan ku , anak lelaki ku @adamfatehlee juga. dan juga suami ku . . . #adamcorrie P/s: pernah terjadi pada saya, saya senyum pada rakan saya di belakang seorang wanita .. tiba-tiba wanita itu kata saya artis gatal. Dan ada juga saya tak perasan pon ada seorang gadis senyum pada saya, lalu jerit kata saya sombong. 😊 redha je la

Siaran dikongsi oleh Adam Corrie (@adamcorrielee) pada

Pagi tadi Bidadari saya @puan_fazi_fuad tulis di instagram dia.

Dia kata ; “Percaya atau tidak, wanita akan cepat perasan apabila ada seorang lelaki suka mengusiknya. Wanita akan menyangka lelaki itu suka padanya.

Padahal lelaki tersebut hanya mengusik sahaja. Itu memang fitrah lelaki suka melihat wanita. Sebab itu kat akhirat, lelaki yang baik akan dapat bidadari. Manakala wanita akan dapat emas iaitu perkara bersifat kebendàan.

Jadi kita sebagai wanita jangan cepat perasan, apabila ada orang lelaki senyum, cakap manja-manja dengan kita. Jangan cepat jatuh hati… tambah-tambah kalau lelaki tersebut sudah dimiliki.

Dan kepada lelaki, jangan main-mainkan wanita jika tiada niat yang betul. Jangan cuba suka suka nak test market. Hati perempuan ni lembut dan cepat rapuh jika tersalah sentuh dan rempuh.

Dan hati wanita ini jika sudah terjatuh cinta, dia nekad untuk memiliki hati lelaki tersebut walaupun sudah berpunya. Pesanan untuk semua tak kisah lah lelaki atau perempuan. Terutama khas adik-adik, anak-anak perempuan ku, anak lelaki ku @adamfatehlee juga. Dan juga suami ku.

#adamcorrie

P/s: Pernah terjadi pada saya, saya senyum pada rakan saya di belakang seorang wanita .. tiba-tiba wanita itu kata saya artis gat@l. Dan ada juga saya tak peras@n pon ada seorang gadis senyum pada saya, lalu jer!t kata saya somb0ng. Redha je la

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber : Instagram @adamcorrielee Via Oh bulan


Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*