Janna Nick Kena Kurangkan ‘Gedik’ Mengacara Melodi

Baru-baru ini pengacara Melodi, Janna Nick sekali lagi dikritik oleh beberapa pelakon terhadap cara pengacaraan yang kelihatan gedik dan terkinja-kinja. Pelakon Syazwan Zulkifly menyifatkan industri hiburan seperti ‘monyet’ apabila melihat pengacara Melodi itu tergedik sepanjang mengendalikan program tersebut.

VIDEO:

Tergedik-gedik

Kritikan yang dilemparkan Syazwan Zulkifly menerusi laman Twitter pada Ahad lalu. Nampaknya kritikan ini dituju kepada pengacara Janna Nick yang mengendalikan program tersebut.

Bagaimanapun, Janna Nick percaya ada cara yang lebih baik untuk memberi kritikan atau pendapat dan dia terima setiap kritikan itu. Dia juga menerima kritikan dan menghormati pandangan orang lain untuk memperbaiki diri.

Ini respon Janna Nick dimana dia menerima setiap kritikan yang dilemparkan kepadanya sebagai pengajaran untuk memperbaiki diri.

Ada cara lain untuk beri kritikan

Janna Nick memuatnaik status ini di laman Twitter sehari selepas pelakon Syazwan Zulkifly memberi kritikan terhadapnya pada Ahad lalu. Dia menerima  pandangan orang lain dan kritikan membina. Ini kerana dia mahu memperbaiki mutu pengacaraan untuk menjadi lebih baik. Bagaimanapun, Syazwan Zulkifly memohon maaf sekiranya kata-kata itu telah menguris perasaan Janna Nick.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Berita Steady

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @BeritaSteady

 

Sumber: Janna Nick  via OhBulan!


Apa Kata Anda?