[VIDEO] “Lofa, This Is Fashion” – Johan Dan Zizan Sempat Lagi Menyakat Neelofa Sebelum Start JozanLive

Jozan bakal menguji selebriti jemputan! Mari kita tengok siapa yang kena...Pelawak dan penyampai radio popular Era, Johan, memberitahu akan menjadi diri sendiri sepanjang mengacara program terbaru, Jozan Live bersama sahabatnya Zizan

“Kalau mereka kenal Jozan, mereka tahu kami ni jenis tak cover line! Tapi itu tidak bermaksud kami ‘langgar’ semua.

 

Keserasian mereka melayakkan Jozan digelar pelawak pelapis palling otai

“Lebih mudah kalau saya kata, kami akan jadi diri sendiri untuk memastikan Jozan Live itu ‘hidup’ dan yang paling penting akan menghiburkan serta puas ditonton,” katanya.
Sementara itu, Zizan mengakui tidak mudah untuk memuaskan hati semua pihak tetapi akan melakukan yang terbaik untuk Jozan Live.

“Bukan senang nak puaskan hati semua orang. Ada yang suka, ada yang kurang suka. Jozan ini walaupun ‘gila’, tidak bermaksud semua benda kami ‘gilakan’ sewenang-wenangnya.

Johan dan Zizan sudah bersahabat lebih 12 tahun

“Sebagai pengacara yang berpengalaman, sudah tentu perkara-perkara seperti sensitiviti kami utamakan.

“Jozan Live akan bersiaran selama 40 minggu, dan kami akan pastikan ia menjadi platform yang sesuai untuk semua serta sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat,” katanya.

Dalam Video Terbaru Yang menampilkan kelainan di mana jozan shooting daru bilik make up ke studio jozan. Ketika dalam perjalanan mereka terserempak dengan neelofa yang baru habis rancangan meletop.

Johan Terus Menyakat Neelofa dengan “This is Fashion”

VIDEO : 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Sumber : IGJozanLive 


Apa Kata Anda?