‘Kan Lebih Ayu, Jangan La Pakai Seksi-seksi’ – Peminat Puji Zizi Kirana Cantik Bertudung

Kalau sebelum ini penyanyi, Zizi Kirana sering dikecam netizen kerana berpakaian seksi namun kali ini ramai pula yang memuji apabila Zizi apabila kelihatan sangat manis bertudung.

Beberapa hari lalu Zizi menerusi akaun Instagramnya telah berkongsi satu gambar bertudung di majlis pernikahan adiknya.

Mesti ramai yang dah tak sabarkan nak tengok wajah Zizi bertudung? Ok lah jom MH belanja sikit dengan korang.

Menerusi ruang komen pula, MH lihat penuh dengan pujian daripada pengikut dan peminat Zizi yang memuji kecantikan dan keayuannya bertudung.

amadmiee: Ya Allah.. cntik nya anugerah ilahi.. cntik zizi bertudung.. ????

ralph_8055: Wow,gojes laa bila zizi berhijab????seriously ayu lain mcm je

anak_jati_kdah: Kan cantik bertudung mcm nie

laabuuu: Kan lebih ayu jangan laa pakai seksi seksi ????

Memang tak dapat dinafikan, Zizi kelihatan sangat cantik dan ayu bila memakai tudung.

Apapun kita doakan sahaja yang terbaik buat Zizi dan semoga hatinya terbuka untuk memakai tudung nanti. 

 

Sumber : MediaHiburan / Soyalemon


Apa Kata Anda?