Tahniah! Nadiya Nisaa Selamat Lahirkan Cahaya Mata Perempuan 1 Januari Lalu, Turut Kongsi Nama Bayi

Tahniah diucapkan buat pelakon, Nadiya Nisaa yang memaklumkan sudah selamat melahirkan cahaya mata ketiganya, 1 Januari lalu.

Aminah Rose diberi, bintang berkenaan turut  menyatakan rasa terima kasih dan penghargaan buat peminat dan keluarga atas doa serta zikir yang diberikan buatnya.

Pelakon filem Terbaik Dari Langit itu mengumumkan berita gembira itu menerusi Instagram, sebentar tadi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum semua & syukur di atas kebesaranNya saya selamat melahirkan cahayamata ketiga saya, Aminah Rose tanggal 1 Januari 2019 tempoh hari. Terima kasih & rasa dihargai sekali apabila sekalian keluarga ada bersama-sama disisi menanti kelahiran & tak putus-putus doa serta zikir untuk dipermudahkan segala urusan. You guys know how much I love you & cherish you. Apresiasi saya juga buat Doktor Asmah Yun & staf serta nurse di Hospital Pusrawi kerna menjaga saya & bayi sebaiknya. Semoga tugas murni kalian sentiasa mendapat berkah daripada Allah swt. Buat suami tercinta, terima kasih yang tak terhingga atas kesabaran & kasih yang tanpa batas. Saya beruntung sekali. Please spend more time dengan Omar. Dia tengah jealous dalam diam tu saya asyik dengan baby baru je 😜 Pantang mode still ON 🙄🤲🏼 doakan semoga saya recovery dengan jayanya 💪🏼 #bullyingomar #NN2019 #newyearsbaby2019

A post shared by Nadiya Nisaa K (@nadnisaa) on

“Assalamualaikum semua & syukur di atas kebesaranNya saya selamat melahirkan cahayamata ketiga saya, Aminah Rose tanggal 1 Januari 2019 tempoh hari.

“Terima kasih & rasa dihargai sekali apabila sekalian keluarga ada bersama-sama disisi menanti kelahiran & tak putus-putus doa serta zikir untuk dipermudahkan segala urusan. You guys know how much I love you & cherish you.

“Apresiasi saya juga buat Doktor Asmah Yun & staf serta nurse di Hospital Pusrawi kerna menjaga saya & bayi sebaiknya. Semoga tugas murni kalian sentiasa mendapat berkah daripada Allah swt.

“Buat suami tercinta, terima kasih yang tak terhingga atas kesabaran & kasih yang tanpa batas. Saya beruntung sekali. Please spend more time dengan Omar. Dia tengah jealous dalam diam tu saya asyik dengan baby baru je,” tulisnya panjang lebar sambil mendoakan semuanya dipermudahkan.

Terdahulu, anak kedua yang dikandungnya disahkan menlngg4l dunia di dalam perut ketika berusia sembilan bulan dalam kandungan.

Nadiya yang mendirikan rumah tangga bersama Saiful Razman Kasim dan dikurniakan seorang anak lelaki.

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Sumber : Instagram Nadiya Nisa via MH


Apa Kata Anda?