[VIDEO] ‘Hei Berani Tanya Isteri Saya Macam Tu’ – Respon Fattah Bila Orang Tanya Fazura Hamil Berapa Bulan

MH pasti ramai suka melihat pasangan romantis, Fattah Amin dan Fazura yang baru sahaja mendirikan rumah tangga pada bulan November tahun lalu.

Sejak mereka mendirikan rumah tangga nampaknya mereka sering berkongsi video kemesraan suami isteri yang sangat bersemut di media sosial sehingga ramai netizen yang turut teruja menontonnya.

Terdahulu ada spekulasi yang timbul mendakwa Fazura sedang hamil selepas tersebarnya satu video yang merakamkan Fazura menyebut perkataan mengidam namun itu semua tidak benar dan pelakon cantik ini berkata jika benar dia hamil, dia akan mengumumkan kepada semua tentang berita gembira itu.

Last day with my sweetheart baby on our holiday. Looking forward to continue our lifetime of honeymoon and work at the same time. #hardworkersclub #2018isgonnabelitInshaAllah #sayatiruhashtagsdiasekali

A post shared by Fattah Amin (@fattahaminz) on

Beberapa hari yang lalu, MH ada terlihat satu video yang merakamkan aksi respon Fattah apabila isterinya diajukan soalan sudah hamil berapa bulan.

Selepas diajukan soalan tersebut, Fazura mengadu kepada suaminya yang duduk bersebelahan dengan manja sekali.

“Bang tengok ni dorang tanya lagi,” ujar Fazura dengan penuh manja kepada suaminya.

Dengan nada bergurau Fattah memberi respon kepada si pengaju soalan,

“Hei berani tanya isteri saya macam tu,” kata Fattah sambil tersenyum.

Alahai manja betul Fazura dengan Fattah ni. Bersemut MH tengok dorang.

Ok lah jom MH nak share dengan korang video manja pasangan suami isteri ini.

Video :

MH doakan agar rumah tangga Fattah dan Fazura sentiasa diberkati dan bahagia hingga hujung nyawa mereka.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BS

 

Sumber : MediaHiburan


Apa Kata Anda?