[VIDEO] Shakilla Khoriri Luahkan Rasa Bersal4h Terhadap Bayi Dalam K4ndungnya Buat Netizen Sebak

Shakilla Koriri mendedahkan dia berada pada satu persimpangan apabila mengetahui dirinya h4mil pada malam sebelum menyertai sebuah pertandingan badminton.

Shakilla yang kini h4mil empat bulan memberitahu dia berasa bers4lah terhadap bayi dalam kandungannya apabila memilih untuk meneruskan pertandingan itu.

Isteri kepada penyampai radio Suria FM, Fizi Ali ini juga mengakui merahsiakan keh4milannya daripada suami dan keluarga mereka.

“Aku melalui sesuatu yang hebat di mana aku terpaksa memilih dua perkara penting dalam hidup aku.

“Pada malam pertandingan iaitu 13 Julai lalu aku nekad untuk buat ujian keh4milan. Allahuakbar dua line, dua jam kemudian aku buat lagi sekali. MasyaAllah aku h4mil.

“Aku tersepit dengan pertandingan badmintan yang lama aku tunggu dengan macam mana nak beritahu keluarga dan sudah tentu suami,” tulisnya.

Fizi dan Shakilla berkahwin pada 18 Februari lalu. Mereka mengikat tali pertunangan terlebih dahulu pada 16 Julai tahun lalu selepas empat tahun bercinta.

Dalam pada itu Shakilla berkata, dia membuat keputusan untuk merahsiakan perkara itu berikutan bimbang tidak dibenarkan untuk menyertai pertandingan tersebut.

Katanya, sepanjang pertandingan berlangsung timbul rasa bers4lah apabila menyedari keputusan berkenaan memberi risiko terhadap k4ndungannya yang masih baharu.

“Aku buat keputusan yang kej4m pada diorang tapi aku kuatkan hati.  Mulut tak henti berdoa dan minta maaf pada budak kecik ni.

“Aku rasa bers4lah tapi aku teruskan. Bukan aku cabar kuasa Allah tapi aku tahu Dia memahami keadaan aku,” ujarnya.

Bagaimanapun, Shakilla meluahkan rasa syukur apabila kandungannya selamat dan menjadi juara dalam pertandingan amal yang disertai bersama rakannya Faye Kusairi.

VIDEO :

Ramai netizen yang mendoakan kesihatan Shakilla dan tidak kurang juga yang turut menghadiahkan ucapan tahiah diatas kemenangannya.

sedihnya baca.. semoga Allah lindungi, merahmati sis. Aminnn

So touching btw alhamdulillah n tahniah buat adik shantik… very strong women.. jaga diri dn kandungan baik2 ya

tahniah.. smga dpermudahkn sgla urusan

Alhamdulillah tahniah. baby nanti kuat macam ibu nye la

sebak baca caption sis.. semoga Allah permudahkan segala urusan sis sehingga hari bersalin nanti, aamiin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady
Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @BeritaSteady

Sumber: Instagram Shakillakhoriri via mediaohsem via @lubukMaklumat


Apa Kata Anda?