[Vide0] Kelakar Habis. Bila Dato’ Rizalman Beristeri Dua. Bukan CaIang-CaIang ya

Nama Dato’ Rizalman tidak lagi perlu diperkenalkan. Beliau yang merupakan seorang pereka fesyen terkenal, pereka dalaman, pengatur perkahwinan dan kini merupakan personaliti televisyen.

Untuk pengetahuan Rizalaman sangat rapat dengan penyanyi Dayang Nirfaizah kerana sering menjadi pilihan Dayang untuk mendapat hasil sentuhan fesyen dari Rizalman. Jika dulu peminat agak kurang mengenali Rizalman yang banyak duduk dibelakang tabir tetapi kini Rizalman telah mempunyai peminat dan pengikutnya sendiri.

Beliau yang juga mengeluarkan beberapa siri handbag, laris habis dijual pada hari pertama dikeluarkan! Memang kuat penangan Rizalman sekarang. Tambah lagi dengan adanya media sosiaI, beliau nampak lebih dekat dan banyak berkongsi dengan para peminat.

Menerusi perkongsian video yang dimuat naik, Dua orang seIebriti terkenal Neelofa dan Dayang Nurfaizah berada di rumahnya. Dah macam berbini dua, untuk Dato’ dapat isteri cantik belaka.

hangpa ingat senang ka berbini kan pompuan2 berkarier ni?? yg soghang dok menega tak habeh2.. yg soghang dok menyanyi tak beghenti.. kita la kena buat kerja di dapoq! amek hangpa sendok soghang satu!

Hantaran bukan main mahai dulu. Lagu ni kalu baik aku sumbat hangpa dalam petiaih bagi beku.. aku nak pakai hangpa.. baghu aku bagi cayaq

 

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

jgn sekali kan tempat simpan kasut laki bini. #riheels71 @neelofa . . . #bukan4tapi8tambah1 31.1.2020 11 am www.ristore.my www.sometime.asiaSiaran dikongsi oleh rizalman71 (@rizalman71) pada

Perkongsian yang dibuat mendapat reaksi dari para pengikutnya di IG. Rata-rata mereka terhibur dengan celoteh dan gelagat tiga orang seIebriti bila sama-sama berada di dapur, Memang riuh sungguh.

Kalah keretapi noh berletiaq tak abih2

Dato mmg tugas suami lah semua tu! Kita bini bini dok layan suami ya! Mamp0s aku

Dato masak pun ngn owan lawa2 comel2 aihh …

Tak taw sapa lg untung..depa untuk dpt dato’ ka, dato’ untung dpt bini2 lawa

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

 

Sumber: newsinkling


Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*