[VIDEO] “100x Tengok 100 Kali La Gelak Macam Zara Zya…”- Lawak Sampai Patah Spek! Jihan Kongsi Moment Bersama Zara, Fara Fauzana & Shila Amzah

Siapa yang tidak mengenali dengan keempat selebriti yang merupakan ‘bff’ ini malah ramai yang terkejut dengan persahabatan yang dijalin mereka walaupun semuanya berlainan bidang bukan?

Selain persahabatan selebriti Izara Aishah dan Kila Fairy menjadi tumpuan, baru-baru ini pula persahabatan antara Jihan Muse, Zara Zya, Fara Fauzana dan Shila Amzah turut mendapat pujian ramai kerana mereka dilihat sangat akrab. Malahan pada perkahwinan Shila, mereka turut bersama-sama membantu menyempurnakan majlis sahabatnya itu. Menerusi pengkongsian terbaru Jihan, pelawak ini memuat naik foto dan video yang kelihatan mereka bersama-sama bergurau sehingga rata-ratanya memberi komen positif terhadap persahabatan mereka.

ReOnion…

Gurauan Jihan, setan dah kena ikat…

Selain foto mereka bergurau bersama, menerusi video yang dikongsi oleh Jihan di laman sosial Instagram yang kelihatan mereka bermaaf-maafan dengan Zara. Namun Jihan yang sentiasa membuatkan orang terhibur dengan lawaknya itu dan dalam video ini Jihan menjilat tangan Zara manakala Fara Fauzana menggigit sehingga berlaku pergelutan antara mereka.

Ia menyebabkan kaca mata Fara patah dan situasi ini menambahkan lagi gelak ketawa mereka tapi bahagian Zara ketawa pula tarik perhatian netizen kerana bunyinya agak ‘familiar’.

Bulan puasa ni kita kena selalu minta maaf…

Bulan puasa ni kita kene selalu minta maaf dan memaafkan. Tapi kalau tak ikhlas jadi gini lah sampai patah spek hahaha. Terima kasih aunties dtg memekak smlm. Anak tak sihat batuk selsema tapi mak dgn makcik2 yg perangai mcm sakit otak. Skrg ni musim demam especially budak2. Saya doakan semoga semua kanak2 yg sedang tak sihat supaya cepat sihat dan ibu2 supaya kuat. Nasib baik bilik best & selesa @avisenaspecialisthospital #avisena #saffjmzz @therealfafau @zarazya @shahilaamzah

A post shared by JIHAN MUSE (@jihanmuse) on

Best dapat kawan satu kepala…

 

Part spek mata patah tu paling kelakar…

Haha lawak la korang…

hahaha boleh pulak bunyi…

Sumber: IG Jihan Muse / kisah dunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Berita Steady

Sumber: Source


Apa Kata Anda?