Video Bertaubatlah kau sajat , jangan cakap aku tak nasihat ya, kau taubat ye cepat.

Dato Aliff Syukri baru sahaja memuatnaik video ”nauzubillah seksi nya kau ni, bertaubatlah kau sajat ya allah.”

Pelbagai perhiasan rumah dan perabot eklusif seperti pasu bunga , carpet , wallpaper , curtain dan macam-macam lagi menanti anda , hanya terdapat di @palacealiffsyukri .

 

Dato aliff syukri seperti memberi nasihat kepada sajat secara terbuka, mungkin dia terlalu baik dengan sajat. so sajat boleh terima teguran secara baik. walau apa pun, lawak juga dua orang ni kan.

mcm mana ootd saya hari ni??

mcm mana ootd saya hari ni??

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Macam biasa la dato aliff syukri sentiasa memberi nasihat, nak buat macam mana. tugas seorang sahabat kepada sahabat yang lain jugak kan. ada bagus jugak kan ada sahabat macam aliff syukri ni.

min harap kan semua baik baik sahaja ya. mohon netizen doakan dato aliff syukri dan sajat berjaya bukan sahaja didunia, malahan di akhirat jugak.

VIDEO :

Jom lihat apa kata netizen, rata rata ramai yang terhibur dengan gelagat dato aliff syukri yang spontan je teguran nya.

winnn datooo winnn…

nanti taubat pakai baju lain,, hahaha

Teruskan nasihat ya dato…

Begitulah sahabat atau kawan, terus terang saja kalau nak cakap apa apa. jangan cakap belakang kan. tu pendapat min la, lain orang lain pendapat betul tak.

Walau apa pun, korang doa yang terbaik dan komen yang baik baik sahaja. peace no war.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! BeritaSteady

 

Sumber : IG aliffsyukriterlajaklaris


Apa Kata Anda?