[VIDEO] ‘Hah Tu Lah Jep, Asyik Bahan Shuib Je.. Kan Dah Kena!’

PELAWAK Shuib menolak dakwaan yang kedengaran kononnya dia telah ‘dibuang’ daripada bertugas sebagai penyampai segmen pagi Sinar FM iaitu Sepahtu Sinar

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, 34, berkata keputusan untuk berhenti dari stesen radio tersebut sudah dirancang sejak tiga bulan sebelum itu

“Saya bukan dibuang dan dakwaan tersebut tidak benar sama sekali. Kalau tak percaya boleh hubungi pihak produksi stesen radio itu sendiri untuk penjelasan.

“Memang saya buat keputusan untuk tak nak sambung kontrak dengan Sepahtu Sinar. Keputusan ini sudah dirancang tiga bulan sebelum itu

Shuib diminta mengulas mengenai dakwaan dia dikatakan diberhentikan daripada segmen yang bersiaran pada pukul 6 hingga 10 pagi itu.

Menerusi secara langsung Instagram Shuib pada Rabu, dia mengumumkan tidak lagi kendali segmen bersama Jep dan Rahim itu kerana perlu memberi tumpuan penuh pada perniagaan yang sedang meningkat naik.

Baginya, pengalaman selama dua tahun sebagai penyampai radio sudah mencukupi dan tiba masa untuk dia beralih ke bidang lain.

“Cukuplah dua tahun pengalaman sebagai penyampai radio. Tiba masa untuk beri tumpuan penuh pada perniagaan saya yang semakin baik.

“Kalau saya teruskan dengan radio takut kerja yang lain buat acuh tak acuh. Jadi, lebih baik saya fokus pada yang satu sahaja.

“Lagipun, saya ada terima tawaran menjadi pengacara untuk episod yang panjang. Biar saya mencuba sesuatu yang baru untuk tahun baru,” ujarnya.

Shuib dan isterinya sedang menguruskan perniagaan produk kecantikan dan yang terbaru, madu.

VIDEO :

#SepahtuSINAR tadi tengah cerita pasal kena denda dalam Cerita Berabjad.. Haa tu la Jep asyik kutuk Shuib je, kan dah kena! Tengok laa apa jadi kat Sepahtu.. Silakan!

Posted by SINAR on Monday, 25 January 2016

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Berita Steady

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @BeritaSteady

Sumber : 90Minit via SoyaLemon


Apa Kata Anda?