Video Lawak Habis Nabil tanya masalah kenapa mummy gelek 45 darjah je, tak gelek habis.

”Mummy gelek 45 darjah? Hahaha Nabil tak habis-habis mengusik tau! nasib baik mummy happy..” Nabil macam biasa la mengusik aje keje nye, serius je mummy mula mula tapi nasib la raya, so mummy happy. tapi apa mummy jawab yer.

VIDEO (kenapa mummy gelek 45 darjah je?) :

Kelakar tahap dewa Nabil ni..

Kelakar tengok lofa pandang Nabil..

VIDEO (mummy pun pandai melawak) :

Ada 15 kali aku ulang tengok mummy..

Saya nampak mummy happy..

Mummy siap tesasul sebut ”Nadil” ”Nadil”…

Lawak, kena tengok ulang ulang…

Lawak lah Mummy Mas Idayu…

”Tengok 10xpun masi nak gelak haha..dgn lofa yg cantik & nabil yg lucu..Nadil…????, hahahahahaha …..byk kli ulang memang klkar sgt dgr c Nabil sbut Nadil lg…”

 

Sumber : IG Meletop / IG Nabilzira / rimbabara.com

 

 

 


Apa Kata Anda?

1 Trackback / Pingback

  1. Video Lawak Habis Nabil tanya masalah kenapa mummy gelek 45 darjah je, tak gelek habis. – Berita Vral – Citer Viral dan Unik

Comments are closed.