‘Anugerah Jaga Hati Neelofa’ – Netizen Tak Puas Hati Neelofa Menang Besar Di AME2018?

Malam tadi telah berlangsungnya Anugerah Meletop Era (AME) 2018 yang diadakan di Stadium Axiata Arena Bukit Jalil. Majlis anugerah yang meraikan bakat-bakat dalam industri seni tanah air ini merupakan salah satu acara yang paling ditunggu-tunggu. Mana taknya selepas bertungkus lumus, kerja keras selebriti akhirnya dirai.

Namun, seperti biasa pasti ada momen-momen yang membuatkan netizen tidak berpuas hati. Di laman Twitter, ramai yang meluahkan rasa kecewa dengan kemenangan besar yang diraih Neelofa. Eh kenapa pula?

Neelofa menang besar

Hasil undian daripada peminat, Neelofa telah berjaya ‘sapu bersih’ tiga kategori percalonannya iaitu Drama Meletop (Red Velvet), Pelakon Televisyen (TV) Meletop dan Fesyen Meletop sekaligus dinobatkan sebagai TOP TOP Meletop Wanita.

Bagi kategori TOP TOP lelaki pula, Khai Bahar diumumkan sebagai pemenang selain memenangi kategori Penyanyi Meletop dan Lagu Meletop. Namun, apa yang menjadi bualan hangat netizen adalah apabila Neelofa sebagai pengacara mengumumkan sendiri kemenangan tersebut.

Netizen tak berpuas hati?

Anugerah Neelofa?

Sumber : twitter

Kredit; Ohbulan


Apa Kata Anda?