Suami Kena Kecam Teruk Di Laman Sosial,Ini Respond Fazura Kepada Haters

Fazura dan Fattah selamat sudah menjalani majlis perkahwinan mereka baru-baru ini.Majlis mereka di lihat snagat meriah. Di sebalik ramai peminatnya yang merai hari bahagia mereka berdua, rupa-rupanya ada juga orang lain yang menjadi haters dan tidak segan silu untuk mengecam mereka berdua walau setelah menikah.

Ada waktunya sikap dan kerenah peminat fanatik ini sangat lucu dan lawak. Adakalanya seperti tidak matang.

Sebelum kahwin lagi, ramai yang memanggil Fattah sebagai kayu kerana lakonannya di katakan agak kaku dan tidak hidup.Lakonannya dalam Suri Hati Mr Pilot di terima ramai kerana menurut netizen dia di gandingkan dengan Neelofa dan membawa watak suami romantik.

Maka istilah kayu itu terus melekat sehinggakan dia berkahwin dengan Fazura.

Dalam Fazura memuat naik gambar-gambar bahagia dia dan suami di Instagram, ada juga yang mengecam hebat Fattah di ruang komen akaun Ig Fazura.Kata orang tersebut,“Your Husband Is Celaka And Perfect Kayu”.

Memang agak pedas namun Fazura dengan bersahaja menjawab, “You are loser and completely irrelevant”. Fazura nampaknya sudah lali bila menerima kecaman dari haters tidak kira pada dirinya atau sang suami.Sebab itulah bila ada orang memaki suaminya Fazura, Fazura lebih suka menjawab dengan ayat yang pendek dan sinis begitu.

Nasiblah Fazura. Bila dah ada suami popular nie macam-macamlah ujian yang dapat. Inilah hidup artis kan?

 

Kredit: Kisah Dunia


Apa Kata Anda?