[VIDEO] Minta Pinjam Duit, Youtuber Ini Dedah Perangai Sebenar Sufian Suhaimi. Terharunya…

Nama Sufian Suhaimi naik mencanak gara-gara kisah putus tunang dan kemudian single Di Matamu yang dilancarkan selepas insiden itu mendapat jutaan tontonan dalam masa singkat. Namun mungkin ramai yang tidak tahu siapa Sufian sebenarnya sebagai seorang rakan.

Seorang Youtuber, Zack Merican membuat satu video ‘prank’ yang membabitkan penyanyi ini. Walaupun hanya satu gurauan, jawapan yang diberi Sufian kepada rakannya itu cukup mengharukan.

Prank nak pinjam duit

 

Dalam video itu, Zack menelefon Sufian untuk meminjam duit berjumlah RM600 semata-mata untuk keluar makan dan berkaraoke dengan teman wanitanya di Sabah. Walaupun alasan diberikan Zack agak tidak kukuh, namun Sufian dengan rela hati sedia memberi pinjaman kepada temannya itu.

Paling menyentuh perasaan, menurut Sufian, setelah didedahkan semuanya hanya prank, dia berkata dia sedia memberi pinjam kerana ada alasannya sendiri. Padanya, Zack berniat berbelanja dengan niat untuk memikat kekasihnya yang mungkin akan berakhir dengan rumah tangga dan dia ada ‘saham’ di situ.

Sumber: Aliff HaniffZack Merican

Kredit; Ohbulan


Apa Kata Anda?