Video Bikin panas je Dato Aliff Syukri menyakat Sajat boleh mengandung ke tak, jom lihat respon sajat.

Dato Aliff Syukri dan Sajat sentiasa ada ada je lakonan pendek baru baru ini, tetapi kali ini dengan hanya 2 jam dimuatnaik oleh Dato Aliff di laman Instagram nya, view mencecah hampir 300K. Ramai nya peminat peminat Dato Aliff syukri ni kan, ada sahaja orang yang ingin melihat telatah spontan nya tu.

anak awak brp org?? dugaan kawin muda banyak sgt tp bila tngok anak2 membesar kita rasa seronok sgt sbb jadi abah muda 31tahun anak sy dah 6org dan yg paling besar 10tahun..

Dato Aliff Syukri juga hairan mengapa dia mempunyai pengikut yang sangat ramai di laman instagram kerana dia bukan lah menempa nama dalam industri seni mahupun politik. oleh itu, min  harap kan semua rakyat malaysia mendoakan kesejahteraan kepada Dato Aliff Syukri dalam membimbing keluarga kearah jalan yang diredhai oleh Nya.

apa kata korang, setuju tak?

setuju tak??

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Respon sajat di pertengahan video agak mengejutkan, kelihatan seperti dua tiga kali Dato Aliff mengajukan soalan yang sama. Korang nilai sendiri ya lakonan mereka berdua ni.

VIDEO :

Jangan lupa komen yang baik-baik sahaja ya ! Kita doakan yang terbaik buat mereka berdua.

Senang senang dato la meminang sajat?

sumpah lawak gila dato aliff..

Suka cara dato aliff yang jujur..

Sumber : IG dato alifsyukriterlajaklaris / rimbabara.com


Apa Kata Anda?