[VIDEO]”Power Lah Bro! Meremang Bulu Tengkuk! Memang Lu Queen!”-Throwback Karaoke Aizat Di Berlin Bikin Netizen Salute!

Siapa yang tidak kenal dengan bekas peserta Akademi Fantasi (AF) musim ke 5, Muhammad Aizat Amdan atau nama komersialnya dikenali sebagai Aizat Amdan. Aizat bukan sahaja merupakan penyanyi paling popular suatu ketika dahulu, namun dia juga sangat suka menulis dan mencipta lirik lagu.

Malah, Aizat juga terkenal dengan lagu-lagu hits seperti Hanya Kau Yang Mampu, Susun Silang Kata, Kau Aku, dan Sampai Ke Hari Tua.

Baru-baru ini, Aizat ada memuatnaik video ketika dia berada di Berlin. Apa yang menarik perhatian netizen adalah video tersebut merupakan video throwback ketika dia berada di sana. Lebih menarik perhatian, dia berdiri di tengah-tengah Maure Park dan karaoke di situ. Menurut Instagram Aizat juga dia secara sukarela datang untuk karaoke.

Terpukau dengan persembahan Aizat, semua netizen Berlin yang berada di Park itu berdiri sambil memberikan tepukan gemuruh kepada Aizat. Siapa sangka Aizat hanya karaoke secara suka-suka namun dia mendapat ‘standing ovasion’ daripada netizen di negara tersebut.

Rata-rata netizen yang menonton video Aizat berasa bangga dan salute dekat Aizat kerana telah mengharumkan nama Malaysia. Tidak habis netizen memujinya kerana Aizat memang penyanyi yang power. Sampaikan ada netizen yang meremang bulu mereka.

Aizat karaoke di Maure park…

Standing ovation untuk Aizat…

END “We want more! We want more!” Want to send special love to the last random brother i hugged. He really enjoyed the performance. Definitely a bizzare experience ???? #malaysiaboleh #berlin #mauerpark

A post shared by Aizat Amdan (@aizatamdan) on

Power, diam-diam buat magik…

Malaysia boleh…

Gempak…

Meremang bulu tengkuk…

Proud, goosebump…

Sumber: IG Aizat Amdan

KisahDunia.COM


Apa Kata Anda?