TV1 tersalah live awal. pengacara kalut bawak kerusi mikrofon terbelit. netizen tergelak.

 

Viral di media sosial bahawa ada kesalahan teknikal di live liga super semalam berjaya dirakamkan oleh beberapa orang netizen yang memuatnaik video tersebut ke media sosial . Ianya menjadi viral apabila kesalahan tersebut agak jarang berlaku dan agak pelik kerana TV1 seolah oleh tersalah live lebih awal dari yang dijangkakan menyebabkan pengacara rancangan tersebut berlari lari ke meja sambil membawa kerusi.

Pada awal video kelihatan tidak ada sesiapa yang berada ditempat meja video ditujukan. Oleh sebab kejadian itu , 2 orang pengacara bergegas menujuk ke meja tersebut sambil membawa kerusi untuk duduk di tempat tersebut untuk mengacarakan program tersebut . Namun kekalutan jelan terpapar apabila sebaik sahaja mereka duduk di kerusi yang dibawa oleh mereka sebelum itu, kelihatan wayar mikrofon pula tersbelit di salah seorang pengacara rancangan itu.

Setelah kejadian tersebut berlaku. Kekalutan tersebut dilihat berlaku dalam masa beberapa minit dan kemudiannya ditamatkan kepada iklan berikutan dengan kesalahan teknikal tersebut . Ianya menjadi viral di media sosial twitter sehingga ianya mendapat ribuan retweet oleh pengguna media sosial tersebut yang merasakan perkara tersebut agak lucu .

Walaubagaimanapun netizen menganggap perkara tersebut sebagai perkara biasa dan melucukan kerana ianya jarang berlaku akan tetapi dua pengacara tersebut berjaya mengendalikan rancangan tersebut dengan jayanya meskipun kesalahan teknikal tersebut berlaku dan ianya mungkin menjadi suatu yang bersejarah dalam stesen TV1.

 

Lawak tul. Nak salahkan penerbit ke atau salahkan pengacara ???? pic.twitter.com/zxKK1LdqvG

— Masuth (@Nuraka_Jiwa) May 27, 2018

sumber:witter.com/zxKK1LdqvG

Sumber: Source


Apa Kata Anda?